Връщане на дефектни продукти, подаване на жалби, искане или удължаване на гаранция.

Променена на Tue, 16 септ в 10:37 AM

В случай че си закупил продукт с недобро качество, можеш да се обърнеш към колегите на входа на магазина или да се свържеш с нашия Център за обслужване на клиенти тук: https://www.metro.bg/kontakti, за да разгледаме казуса.

Тази статия беше ли полезна?

Това е страхотно!

Благодарим Ви за обратната връзка

Съжаляваме, че не успяхме да бъдем полезни

Благодарим Ви за обратната връзка

Кажете ни как можем да подобрим тази статия!

Изберете поне една от причините
Изисква се CAPTCHA потвърждение.

Обратната връзка е изпратена

Оценяваме вашите усилия и ще се опитаме да поправим статията