Как мога да нулирам или променя паролата на дигиталния си профил?

Променена на Tue, 16 септ в 10:21 AM

За да промениш паролата си, можеш да избереш опцията „Забравена парола“ на страницата за вписване в уебсайта или в нашето приложение. Ще ти бъде поискан имейл адрес, след което трябва да потвърдиш изпращане към него. Следвай предоставените инструкции. В случай че това не работи, обърни се към колегите на входа на магазина или се свържи с нашия Център за обслужване на клиенти тук: https://www.metro.bg/kontakti

Тази статия беше ли полезна?

Това е страхотно!

Благодарим Ви за обратната връзка

Съжаляваме, че не успяхме да бъдем полезни

Благодарим Ви за обратната връзка

Кажете ни как можем да подобрим тази статия!

Изберете поне една от причините
Изисква се CAPTCHA потвърждение.

Обратната връзка е изпратена

Оценяваме вашите усилия и ще се опитаме да поправим статията